Saturday, February 12, 2011

Saturday Centus - The Pug


If you are looking for my OWOH post and giveaway, its here.  You have until the 17th to leave a comment!

Jenny Matlock

This Saturday's Centus our dear Miss Jenny has decided to give us a visual prompt ... and this week the challenge is to use up to 50 words to write a "Hallmark" card, using this cute little picture 



Yo …yo, yo, yo

Just look at you baby
With them big brown eyes

Come on over
I’ve got a surprise

I wanna give you
A great big hug

If you will let me be your
SuperPug

Yo… yo, yo, yo

There ain’t no lovin’ like pug lovi’n



So clearly Hallmark won't be giving me a job but maybe the little down the street and around the corner little card shop might ... lol

Peace, Love & Paper!

~Jo

31 comments:

Nonna Beach said...

Now that is really cute...like a little puppy rap !

Nancy Jane said...

Ah...Puppy rap! You may find a market in the Vet's office...Adorable.

Happier Than a Pig in Mud said...

Yo, yo, yo, may favorite so fo...:@)

Cheryl said...

Yo baby! You done good!

BEAR's Mom said...

Jo my mom had a pug that looked
exactly like this one...and he
snorted all the time
I can just hear him saying your
little ditty between snorts =) LOL
~victoria~

Judie said...

Yo, Jo! I absolutely love it!
xoxo

jfb57 said...

Bless him!

jacque4u2c said...

Y0! Superpug ROCKS!

irishoma said...

Love it! Cute and clever.
Donna V.
http://donnasbookpub.blogspot.com

Sue said...

Gotta love that puppy rap.

=)

Dazee Dreamer said...

too cute.

5thsister said...

There should be a warning not to have anything in your mouth, for fear of aspirating, when you reach the phrase "super pug". Too, too, funny!

noexcuses said...

There's nothing like a good puppy rap to make one's day. You just made mine!

House Revivals said...

Hahaha! That's great. Pug lovin'...
OMG
~Amanda

Anna said...

So cute. 'Pug lovin...'
Well done.
Best wishes,
Anna

Anna's SC-wk 41 Canine-Valentine

Ames said...

Hee hee hee! I loved it!~Ames

Kat said...

Ha ha ha! This made me laugh out loud. Very clever take on the prompt. "Pug lovin'" - too funny. Kat

Kathy said...

OMG! I had to send this to my boss. She has a pug and we've been lucky enough to pugsit him a few times when they have gone away. I haven't had the pleasures of having a dog in our house for decades. Love your little little didy!

Deborah said...

There ain’t no lovin’ like pug lovi’n ... LOL, brilliant!

jeff campbell said...

This is fantastic...you've got the groove baby ;-) Peace and blessings and much love

Karen S. said...

Yo, yo, yo! You've got love in your tummy!

Izzy said...

Yo girlfriend! great little ditty!

Rekha said...

yo...give ya props for that ....fabulous...

Rawknrobyn.blogspot.com said...

I'm so into this, I want to coordinate a little hip-hop dance to it. You're so fun! It's amusing, too, that we both envisioned this mutt saying "Yo!" He's definitely a "yo-er."
xoRobyn

Lynn Stevens said...

hahahahahaha Thats tooo funny, Love your rap song! Dog gone cute! LOL

Viki said...

It sounds like it could be a rap/hip hop song, ha. Loved it. Good job.

priti.lisa said...

LOL...great job Dawg :-D

Tgoette said...

LOL! That was too funny! Great job with this week's four-legged prompt!

Gems said...

This could be a song..Pug Lovin' . I love the flow of it and the fun within!

Amber Dawn Inventive Soul said...

This post will have me smiling and laughing for days!
:o)
Amber

Jenny said...

Yo yo! That was incredible. I'm just laughing so hard here.

These are hilarious this week.

Yours was absolutely, totally and completely perfect!

Grinning ear to ear and I bet I'll be smiling over this for the rest of the day...yo!